Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 15, 2011

salam maulidur rasul kepada semua umat Islam

assalamualaikum wahai umat Islam. salam maulidur rasul buat anda semua. setelah sekian lama aku tak update blog ni sebab mood cuti yang bermaharajalela dalam diri. untuk permulaan aku nak buat entri pasal maulidur rasul. hari keputeraan Nabi Muhammad s.a.w. entri yang tak panjang. [pendek je sebab aku tahu tak kan ada orang nak baca]. okei. kebetulan maulidur rasul jatuh sehari selepas valentines day. ramai orang duk sibuk bising sambut valentines day. aku tak nak ambil tahu pasal valentine melantine ni. persetankan itu semua. sebagai habuan aku selitkan selawat Nabi s.a.w untuk dijadikan sebagai dendangan telingan sambil meng'up'kan lagi saham pahala anda semua. insyaAllah. 


sangat best didengar sambil baring-baring dan golek-golek sebelum tidur. mampu mengusir segala kerunsingan dalam jiwa. amalan dia mudah je. sebelum tidur, pasang mengikut sesedap telinga anda dengar. sambil dengar tu pejam mata. best rasa macam didodi-dodoi. tak percaya? tak percaya sudah.

No comments :

Post a Comment