Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 15, 2018

lima belas februari 2018



Assalamualaikum

Selamat petang yang sangat hangat. Hai para pembaca sekalian. Lama jugak aku tinggal kan blog aku ni. Hampir tiga purnama lamanya. Keadaan agak sibuk. Banyak perkara yang perlu diuruskan. InsyaAllah aku cuba update entri-entri yang best. Huhu.

Ada orang cakap zaman sekarang ni bukan zaman untuk buat blog. Ada yang kata buat blog ni dah ketinggalan zaman. Orang kalau nak update apa-apa, lebih baik update di laman social popular macam facebook, twitter atau instagram.

Benda ni terpulang kepada diri masing-masing. Untuk yang suka taip panjang-panjang, boleh je update kat blog. Terutamanya benda yang bermanfaat yang boleh bagi input kat orang lain.


Sambil nak upate entri ni, aku tengok blog orang lain cantik ja. Kemas. Blog aku bapak ah hauk ntah apa-apa. Huhu. Cadang nak tukar buat sesuatu yang fresh, tapi otak ni tak boleh nak pergi jauh macam dulu. Huhu.

Err.. tak mahu taip panjang-panjang. Dah la lama tak update, tetibe pulak nak membebel dah kenapa ye dak? Huahua.

Okei. Jumpa lagi.




No comments :

Post a Comment