Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 22, 2016

rasa yang terakhir


Assalamualaikum

Hai gadis-gadis comel yang selalu pendam perasaan. Yang selalu bercakap dalam hati. Dan holla kepada encik-encik hemsem sekalian yang susah nak cerita apa yang dirasa. Memendam perasaan adakalanya boleh buat korang jadi derita. Derita senyap-senyap. Sangat sakit kamu tahu. Huhuhu.

Kita tak tahu bila dan dimana pengakhiran itu akan berlaku. Dan biasanya kita tak akan ambil tahu dan jarang nak ambil tahu kerana kita seringkali beranggapan bahawa sesungguhnya kisah hidup kita dan luahan rasa dari dia akan terus ada sampai bila-bila. Sampai selamanya.

Rasa yang terakhir.

Tit! Tit! *mesej diterima.

I love you.


Teringat tentang kisah seorang wanita ditembak mati dengan tragis oleh seorang pengawal bank. Dan mesej terakhir kepada sang suami sejurus sebelum kejadian adalah “abang cintakan saya tak?”. Soalan tidak dijawab kerana sang suami beranggapan itu hanya soalan rutin yang biasa diajukan oleh isterinya. Si siiteri meneruskan kerja dipejabat dan beberapa minit kemudian…

Bang!

Itu bunyi tembakan padu. Tepat ke muka. Lalu siisteri  pergi menemui Illahi tanpa sempat mendengar jawapan dari suami tercinta.

Okei readers. Dah lewat malam ni. Sebelum tidor tatap wajah partner dan luahkan rasa cinta yang ada. Kalau dia tidor korang kejut je. And kiss kiss sikit. Romantic kan aku ni. Huhuhu.

Seronoknya kawen ni oii.




2 comments :

  1. memang seronok..
    kiss la partner korang... sebelum partner korang tu kiss orang lain...
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. memang best pun kiss partner awak... best sanat sanat..
    partner awak pandai kiss kite...

    ReplyDelete