Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 17, 2016

maaf readers. bukan aku sengaja


Assalamualaikum

Selamat petang yang rasanya panas membahang. Macam biasa nanti mesti akan ada orang cakap itu baru panas dunia belum lagi kalau panas neraka. Kalau tak nak masuk neraka jangan la buat dosa. Huhu. Hai gadis-gadis comel yang sedang berblogging. Dan holla kepada hemsem-hemsem yang suka stalk blogger comel. Aku tengok bilangan followers aku berkurangan. Dari 82 drop jadi 77. Dah la followers tak ramai. Lepas tu berani pulak korang berpaling tadah dengan aku. Cis.

Lepas tu bila aku buat research kat blog sendiri baru aku perasan sesungguhnya blog aku ni dah lama gila tak update entri. Last sekali bulan lepas. Tu pun sebab ZALORA. Huahua. Kesian kat followers aku. Terabai nafkah minda. Tak apa. Korang jangan ambik hati merajuk-rajuk and tinggalkan aku tau. Kasihanilah diriku yang lemah lagi hina dina ini.




Aku bukan saja-saja tak mahu update entri. Aku kalau nak update emosi kena hepi-hepi gitu. Tapi buat masa sekarang aku mengalami masalah berkaitan dengan baby. Sangat tragis kalau aku nak cerita kat korang. Baby aku tu nampak je biasa-biasa. Tapi hakikatnya baby aku luar biasa. Tsskkk.

Okeilah. Tak mahu cerita lebih-lebih. Kang tetibe hingus aku menitik-nitik depan skrin computer ni ada korang nak tolong lap? Tak kan?

Huuuuu. Sobs.
Nangis dalam hati.



No comments :

Post a Comment