Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 22, 2014

dua puluh dua januari, 2014


Assalamualaikum

Selamat malam yang tiap-tiap malam aku mesti akan tidor lebih awal. Kali ini bukan sebab hobi. Tapi sebab aku terpaksa. Cewah. Lately aku tak sihat. Aku ingat aku sorang je yang mengalami masalah kemerosotan kesihatan diri, rupa-rupanya orang opis aku pun sama. Nasib ada geng. Tak la aku malu sesorang sebab awal tahun lagi dah cuti. Fuhh. *kesat peluh kat dahi walaupun sebenarnya tak berpeluh sebagai tanda lega*.

Aku mintak maaf kat blog sebab aku tak sempat lagi nak update apa-apa cerita syok sendiri. Ada rezeki jumpa lagi. Okei.


Hidung aku mengeluarkan bunyi seruling bila aku bernafas. Merdu sungguh. Dan malam ni aku bertekad. Makan ubat melebihi dose yang dibenarkan. Maafkan saya dokter.

Selamat malam. Aku pejam dulu. Ada rezeki aku update lagi.
Tata with love.




No comments :

Post a Comment