Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 18, 2012

kalau dia lawa mesti dah berpunya


Assalamualaikum

Selamat malam kepada jejeka-jejaka yang makan hati bila girl yang nak dingorat telah dimiliki hatinya. Bertambah makan hati bila girl tu cun. Nak nak pulak dia tu menepati ciri-ciri, kriteria dan spesifikasi sebagai isteri solehah idaman malaya.

Tapi kan, secara umumnya lelaki tak berani nak tackle perempuan yang cantik, perempuan yang menawan. Apatah lagi perempuan yang comel lagi menarik dan tertarik. Sebab biasanya dalam otak manusia memang dah set siap-siap dah, barang siapa yang mempunyai wajah yang cantik lagi comel dan seumpamanya, maka dengan itu sudah pasti dia juga telah berpunya.


Oh! Pehlish. Jangan la berfikiran macam tu. Kesian kat kami yang comel-comel ni. Haha.

Statement dan stigma macam tu telah menyebabkan ramai gadis-gadis cantik kat luar sana masih menyendiri. Ayat tak boleh blah dengan jayanya. Tapi betul la. Aku tak tipu. Korang tengok nasha aziz. Sikit punya cun tapi tak dak pun Datuk dan Tan Sri yang nak kawen dengan dia. Cian tau.

So, lelaki-lelaki kat luar sana, silalah memberanikan diri anda. Mana tahu kot rezeki boleh dapat. Bak kata orang tua-tua, orang yang berjaya adalah orang yang berani tanggung risiko. Risiko untuk dilukai. Wuwuwu.




No comments :

Post a Comment