Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, April 30, 2011

kpop. pop! pop! pop!

Assalamualaikum

apa itu kpop? sama dengan lolipop kah? atau adik-beradik dengan icepop kah? tak payah cerita panjang-panjang rata-rata gurls and boys kat luar sana mesti tau punya. tak silap aku fenomena ni dah lama dah orang tergila-gilakan artis korea ni. tapi waktu tu lebih kepada drama korea. waktu aku study dulu, kawan-kawan aku tak kira lelaki ke perempuan ada yang pakat tahan mata sanggup tengok cerita full house 3 hari 3 malam tak tidur. sungguh gila mereka itu. lepas tu dressing pulak ala-ala korea. yang lelaki buat rambut pun stail korea. sekarang ni fenomena gila korea ni banyak kepada muzik pulak. antara lagu yang hot meletop-letop yang aku tau hanya lah lagu wonder girls. lagu nobody. tu je. tu pun adek aku yang tunjuk kat aku. kalau tak memang haram aku tak tahu pasal group ni walaupun waktu tu memang gang dorang tengah hot gila time tu. sebab aku bukan gila artis. tak kira la artis apa pun. aku memang tak gila dengan sepisis mereka ni.


rain kat sepang 10 April 2011 [kredit untuk k-popped]. kalau kat korea dorang ada rain. kat sini kita ada hujan. 

aku jamin rata-rata daripada kita mesti akan terpikat, terpesona dan terpana dengan kecomelan gadis-gadis kpop yang budget cute tu kan. aku pun terpana jugak bila tengok wajah comel dorang. tapi aku tak la obses. sampai nak buat muka cute and dressing macam dorang. just tengok dan berkata "wow! cumilnye dia". muka cute gila. aku pernah baca artikel tentang bagaimana ibu bapa kat sana akan siap-siap simpan dana untuk anak perempuan dorang buat plastic surgery dan kebiasaanya plastic surgery yang dorang buat tu adalah untuk buat kelopak mata. lepas tu plastic surgery kat sana tu dah macam benda biasa dah untuk dorang. kalau orang biasa pun buat plastic surgery artis apatah lagi. kalau tengok yang cun tu belum tentu muka dorang ori.

wuwuwu. mati-mati aku ingat perempuan tulen. harisu transsexual korean artis. jantan rupanya kamu ni ye.

kat malaysia pun dah ada dah gang kpop. sadis dowh tengok dorang ni. T.T
tapi tak tahu la kot dorang pun akan jadi hot macam kpop kat korea sana tu. atau mungkin lebih hot. sapa tau kan. [huhu]. kredit untuk beautifulnara


korang berani ke tayang pusat macam mamat ni

budget hot macam gula-gula getah



No comments :

Post a Comment