Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 4, 2012

baby fund : 15 june 2013 : untuk baby yang bakal lahir nanti


Assalamualaikum

Hai adik-adik manis. Yang sangat manis dan comel macam baby dan holla kepada abang-abang handsome yang kacak macam abam aeron ajis. Bertambah kacak tatkala korang memeluk baby. Wah. Boleh cair hati gadis-gadis suci kamu tahu.

Sempena bakal kelahiran seorang baby yang tersangat-sangatlah dinantikan, aku ada buat satu tabung khas untuk seorang baby yang bakal lahir ke dunia yang penuh dengan onak dan duri ini. Welcome cute baby. Aku tak tahu kenapa aku sangat terover eksited dengan kelahiran baby ini. Padahal bukan baby aku pun. Kalau dengan baby orang lain aku tak kisah dan tak berapa nak pedulik sangat pun. Maklumlah baby orang bukan baby sendirik. Tapi dengan baby ni aku sangat teruja. Huahua. Oh. Tanda-tanda apakah ini?


Baby comel ini akan lahir 15 June 2013. Ya. Aku harap baby tu akan lahir pada 14 June. Sama tarikh lahir dengan aku. Hakhak. Sebab tu aku eksited semacam. Suka hati aku je nak dia diberanakkan dengan lebih awal kan.

Aku harap bila dah tiba masanya aku boleh bagi baby fund ni kat baby tersebut. Buat masa ni baru ada singgit je pun. Huehuehue. Tak apa. Bak kata orang tua-tua, sikit-sikit lama-lama bertimbun la duit. Eheh. Harapnya baby tu tak jadi mata duitan macam aku. Akaka.

Congrats to the husband and wife. Jaga baby baik-baik. Bukan senang nak dapat baby. Nak kawen apatah lagi. Huhuhu. Sobs!~ Jeles sudah pasti.





 

No comments :

Post a Comment