Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 17, 2012

korang mesti pernah rasa sekali dalam seumur hidup

 
Assalamualaikum




sekali dalam seumur hidup mesti akan pernah terdetik dalam hati korang perasaan macam ni kan?
“apa punya bodo la bf dia tu. Muka awek sikit punya cun. Ala-ala lisa suri honey bunny. Boleh pulak dia buat macam tu kat awek dia. Perempaun tu sepatutnya pilih aku bukan dia. Aku ni dah la baik. Bla.. bla.. bla..”


atau


“kalau aku jadi perempuan tu dah lama aku jaga lelaki tu baik-baik. Dia ingat senang ke nak dapat boipren sekarang ni. Aku ni nak cari boipren sikit punya susah bla.. bla.. bla..”


mesti pernah punya, mesti!
kan? kan?
tipu kalau kata tak pernah.




No comments :

Post a Comment