Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, June 26, 2011

akhirnya : inikah siti sifir yang ku cari selama ini?

Assalamualaikum

waktu aku tengah korek-korek periuk tadi tiba-tiba otak aku terus teringat kat satu figura yang suatu ketika dulu agak glamer la jugak. siti sifir nama dia. kecik-kecik dulu selalu jugak la tengok cerita A.L.O.N.G. ada ACIK ada ANGAH. best tengok cerita along. 

aku suka tengok segmen resepi dia. mama aku pun sampai sekarang ingat resepi-resepi merapu dorang. resepi yang paling aku ingat "nasi ayam itik" dan "buah cempedak diluar pagar". memang superb betul resepi dorang (T.T) 
kalau tak silap aku nama budak-budak yang buat resepi tu Ela dan Eli. 

kalau korang suka sangat tengok cerita yang agak hot masa kini "juvana" mesti korang kenal cikgu dia yang lagak ala-ala samseng dan agak anti dengan cikgu perempuan. cikgu samseng tu la yang jadi maskot untuk along. cikgu ariffin jadi maskot along. oh! sungguh cute along berpipi gebu itu.

aku try cari kot-kot jumpa siti sifir. last-last aku jumpa link ni. adakah ini siti sifir yang aku cari selama ini?? 

 kalau betul, kamu memang comel cik siti.

[update: link tu dah tak wujud dah. huhu]


8 comments :

  1. haha dah bsr pnjg siti sifir ni.

    ReplyDelete
  2. teringat spek mata dia yang glamer tu ;)

    ReplyDelete
  3. https://www.facebook.com/sabrina.musfirahnazri

    ReplyDelete
  4. hehe. siti sifir lam cite ALONG

    ReplyDelete
  5. suke tgk cite along...part siti sifir ..laa..y tulun sy ingt sifir ekkeke

    ReplyDelete
  6. http://uk.linkedin.com/in/sabrinamnazri

    ReplyDelete